onsdag 28 september 2011

Mentaltest 2011

Det har hänt mycket sen jag bloggade sist. Tiden finns liksom inte ibland. Den 18 september var jag och Felix i Kungsbacka för att genomgå MH.  Jag har hittat en bra sida som beskriver vilka moment som ingår i ett mentaltest.

Här är vi på väg till en av överraskningarna som består av en overall som flyger upp när vi är nära.


 
                             Här har den flugit upp och Felix reagerar såklart t.o.m jag blev rädd.



                                              Här går han självmant fram till overallen.


                                                  Här drogs en stor kätting över en stor plåt

                       Sen fick vi gå o kolla vad det var för något. Felix gick helt fram o kollade läget

                                 Här är spökena som jag trodde skulle vara “värst” att ta sig igenom.


Men jag hade riktigt fel. Felix sa inte ett ljud han låg bakom mig o tvättade sig. Så jag fick gå fram
o klä av spökena och han gav inte ett skall. Dom som bedömde honom hade aldrig varit med om något liknande Ler


                       
                         Här står han lugnt o stilla o lyssnar på skotten. Han kunde inte bry sig mindre.


Summa summarum är att Felix inte lade på sig någon som helst rädsla efter alla överraskningar han fick gå igenom.
Detta var genomgående för alla syskonen som var där . Beskrivarens ord till mig var att “ta väl hand om Felix för han har framtiden för sig.”

Här är 2 av hans syskon.

                 FELIX                                              HUGO                                             EASY

                                             
                                                  Här tillsammans med mamma TROLLA

1 kommentar:

  1. Grattis till väl genofört MH:-) Va Felix är lik pappa Triss! Jag har ju släktingar till Felix, Minos är ju farbror till honom.
    Hälsningar Marie med dogsen

    www.123minsida.se/Minos

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy