onsdag 28 september 2011

Träning

Idag har vi varit på klubben och tränat tillsammans med Affe o Alex och några till. Träningen gick kanon. Jag har fått en helt ny hund  efter att vi tagit bort hans inflammerade tand.

Idag har det blivit steg förflyttningar både höger och vänster, som går skitbra. Vi har oxå tränat att backa runt min höft när jag svänger :) Sittande i grupp längre tid, det var första gången och han klarade det galant.

Hopp sitt hopp inför 2:an kör vi men han sätter sig snett. Får hitta någon annan infallsvinkel på detta.
Samma gäller fjärr dirigering han flyttar sig för mycket meningen är ju att han ska sitta kvar på samma plats hela tiden..

Jag kommer att invänta dom nya tävlingreglerna som börjar gälla 2012innan jag går upp i 2:an.Finns ingen anledning att träna in inkallning med ställande när det ska tas bort.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy