måndag 24 januari 2011

FITT ???

Här nere i Skåne där jag bor säger vi inte "FÄTT" utan vi säger FITT. Vi säger inte "HÄM" utan vi säger "HIM" o.s.v....
Kan ni tänka er hur vi låter i affären ha,ha........Nu för tiden är det ju populärt med omättat fitt och mättat fitt. Så kommer man till affären och frågar personalen "Var finns dom mättade och omättade Fittorna" Käre tid det kan bli riktigt pinsamt!!



Idag har jag varit och köpt Back on Track skydd till min överarn som inte vill fungera. Gubben får klä på mig ytterkläderna för jag får inte upp armen *grrrr*. Det ska vara jättebra. Köpte ett armågsskydd som man kan dra upp på armen. Hoppas det hjälper!!

Det här har Felix när det är riktigt kallt eller om han ska sitta i bilen en längre stund.

Här kan man läsa om hur det fungerar!!
http://www.backontrack.com/se/sa-fungerar-back-on-track/

Idag köpte jag något till Felix som skulle vara mer än en timme??? Dom glömde nog berätta att det gäller en pyttehund på 2kg. Han blev tosig i saken och har varit aktiverad hela kvällen...i alla fall 2 timmar.



 Där har suttit en boll av någon mald sörja som var stenhård!! men i botten kan man lägga godis så att dom verkligen får kämpa. Han blev så jävla trött att han somnade innan husse!!!! Har aldrig hänt.


                            Det var en dyr aktivitet 200 spänn för 2 timmar....drabbar ingen fattig!!

4 kommentarer:

  1. Helena Johansson1/25/2011

    Mera roliga filmer av hunden Felix ! ; )

    SvaraRadera
  2. monne monsun1/25/2011

    Heheheh du är ju för rolig du....., Det finns fleromättdefittor oxå, och surfittor, men det är nått helt annat :)

    SvaraRadera
  3. Det var du som sa det ha,ha........

    SvaraRadera
  4. Haha, du e la go...

    Grattis till den underbaraste <3 kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy