söndag 2 januari 2011

Ny kille kommer hit...

Nu har man landat i kroppen.....Det tog en vecka o komma ifatt Jet Lagen ska jag säga!! Det har varit underbara veckor. Jag har badat o simmat dagarna långa med mina barnbarn!! Vilka underbara ungar dessa är ......så otroligt duktiga. Dom är 3 resp. 4 år gamla och inte ett gnäll på 2 veckor. I och för sig var det mycket godis m.m....hi hi det kanske gjorde sitt.

Har inte ens laddat upp fotona från kameran så bilder har jag inga. Däremot har jag ett foto av min nya kille som jag ska hämta i slutet på Januari. Jag har letat i månader efter något nytt och sen dyker denna lille killen upp...mums!!
Allt ska stämma...Föräldrarna ska vara testade helst långt bak i stamtavlan. Genetiskt får det inte vara hög inavelskofficient eller höga kloner och han ska matcha mina flickor!! Sen att han ser bra ut är lika så viktigt!!


I veckan ska Harry kastreras så nu har jag plastat väggarna i ett rum inomhus och förhoppningsvis slutar han strila. Han har inte strilat i sitt hem på jättelänge så förhoppningarna är stora. Sen med tiden ska den här härliga killen förhoppningsvis få ett nytt hem där han kan bli prio ett!!


5 kommentarer:

  1. Åh de är riktigt läckra de där pissemissarna :)
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Härliga grabbar!

    SvaraRadera
  3. MonneMonsun1/03/2011

    Åhhh, den lille nye är ju en som sån skulle passat hos mig :)Fiiin.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till en fin kille!!

    SvaraRadera
  5. Va fan,inte visste jag att en till katt ska flytta hem. Kul! =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy