lördag 16 oktober 2010

Ny blogg

Jaha..då testar vi denna blogg istället. Allt är så förbannat krångligt så man får sitta timmavis innan man "kanske" fattar :(
Här finns inga smileys som jag diggar.....får väl klara mig utan då.

Ja vad har då hänt sen den 17 Maj....en jäkla massa LOTTA!! hi hi........mina trogna läsare är lite skojjsiga (tror dom).

Nu ska jag skicka upp ett foto för första gången ...se om jag lyckas.



                                         Tänk om man kunde gått direkt på barnbarn ha.ha..........

9 kommentarer:

  1. WOW ! Blev jag FÖRST !!?..hihihi. Jag tycker det är bra att det inte finns "smileys" för då ser det mycket mer seriöst ut, eller hur ?

    Hur som hest, så tyckte jag detblev fint på din nya blogg
    Och sikken VOVVE ! Han e snygg han!

    Kram Katti

    SvaraRadera
  2. wow,duktigt Janet :)
    Längtar efter nästa inlägg :) *
    Kram Cam

    SvaraRadera
  3. Monne.Monsun10/17/2010

    Okey, nu har jag kollat din nya blogg :)

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaks i blogg träsket igen :-)
    Har saknat dina roliga sådana ;-)

    SvaraRadera
  5. Detta blev ju skitbra! Men kan inte bilden på Felix i headern vara mindre? :)För på min dator får jag bläddra rätt mycket ner innan man ser att det du skrivit! =)

    SvaraRadera
  6. Om jag gör det mindre så hamnar den till vänste i ett hörn??? har inte lärt mig ännu. Får göra en header i photoshop...kanske

    SvaraRadera
  7. Jaha, så min kommentar försvann... Bortediterad?? Sista gången jag försökte vara skojsig!! ;-)

    SvaraRadera
  8. Lotta min vän aldrig jag skulle redigera bort dig. Det finns helt enkelt inget inlägg från dig :(

    SvaraRadera
  9. Gör den i Photoshop, sen ändrar du storleken direkt i koden, är ganska lätt när man väl förstår ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy