onsdag 27 oktober 2010

Husse kom hem!!

Det slår aldrig fel, när klockan närmar sig 16,00 så blir Felix rolös. Han vankar fram o tillbaka, står och slår på kattluckan och vill ut. Han vet att husse kommer vid denna tiden. Han sitter vid grinden och väntar.

Idag började han redan kvart i fyra. Eftersom det regnade utav helv.... släppte jag inte ut honom. Till slut blev det för mycket så jag ringde till gubben min så att Felix fick höra honom ha,ha.......Nu ville ju inte gubben stå bland sina arbetskamrater och prata med hunden så han sa "jag går in på toa" *ler*. Väl inne på toan började han prata med Felix ha,ha........huvudet gick som en elvisp på hunden.


Min Husse är i telefonen!!!!

När HUSSE väl kommer hem skulle man tro att Felix är drabbad av hela alfabetets sjukdomar.

                                                                        KÄRLEK!!

3 kommentarer:

  1. Monne Monsun10/28/2010

    Härligt :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Åh Gud va gulligt! Haha! Lilla Felix! Han älskar verkligen sin matte och husse!! =)

    SvaraRadera
  3. "Jag går in på toa och pratar" Mohahahahahaha! Ser framför mig hur arbetskamrat med trängande behov väntandes på att få komma in på toa hör hur husse med len röst säger: Hej lilla gubben. Hur har du det idag. Har du saknat mig?
    Och givetvis tror att det är en annan liten "vän" som menas.....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy