lördag 23 oktober 2010

Fläskpannkaka :(

Fan att jag inte kan låta bli att äta kakor. Jag har aldrig i livet gillat kakor men bara för att jag ska gå i bikini snart så har jag så klart börjat med det.

Det är min svärdotters fel...hon bakar så jävla goa kletiga kakor så jag kan inte låta bli att äta dom!! Får sluta hälsa på dom, tyvärr enda sättet. Även om dom inte bjuder vet jag att dom finns i frysen och frysen är direkt i ögonhöjd hi, hi........

                                              Såna här goa med gult klet istället trycker jag i mig....




 
                                  Jag kommer att se ut så här till slut...fy fan!! Då ska jag införskaffa ett rep.......

1 kommentar:

  1. HAHAHA!

    Jag har rep hemma om du skulle behöva.. ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy