tisdag 26 oktober 2010

Det är inte lätt att blogga

Speciellt när man inte kan något *shit*. Jag har fått mycket hjälp av Anneli på
http://fixa-din.blogspot.com/
Naturligtvis hade jag skruvat till allt genom att göra tillägg i java skrift. Tog bort det och nu får jag inte texten lika på något inlägg. Det är inte kuligt när det inte funkar!!



Till något roligare, idag kom mina biljetter till Thailand hipp, hurra!! Nu börjar det närma sig. Felix ska vara hos Alex, då får hon ha 3 hundar och en liten baby. Det fixar hon inga problem.



Nu har jag lagt min nya jacka på blocket. Mina ögon vill alltid så mycket det kan bli lite dyrt i längden.
Så här ser den ut!! gick inte att lägga upp fotot, undrar varför......
http://arrakoutdoor.com/shop/index.php?do=prod&art=135&parent01=324&parent02=&parent03=&sida_nr=1



Nu har jag suttit hela kvällen med denna blogg jävel så nu tyar jag inte mer Karl-Oskar!!

1 kommentar:

  1. Haha! KLart jag fixar! =) Det är ju världens goaste vovve! Min bror för bövelen! =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy