söndag 7 november 2010

Backar och djupa dalar

Idag skulle vi besöka en ny skog, den gamla skogen börjar bli ganska ut tjatad. Det började härligt med en riktig John Bauer skog. Vi gick upp för en backe tung som faan och när vi kommit upp för den så kom det en ny!!!!!!!!! Jaha tänkte jag vi tar denna oxå och så ser vi vad som kommer därefter. Med den turen jag alltid har så visade det sig att efter den andra backen kom det en tredje!! Va fan............

Mina höfter värkte och benen bar inte av all mjölksyra. Min vänsterfot är helt kass efter kängorna jag hade när vi var och vallade. Alltså ...jag hade behövt en ambulans minst sagt på studs!!
Jag sa till gubben att nu "fan vänder vi". Då hittar han en stor håla mitt i berget där han vill kolla på runda stenar??? Är du dum på riktigt sa jag vem fan vill glo på sten?? Nördstämpel på den!!

När vi skulle ner så ramlade jag nästan ner för backarna :) Felix hoppar och härjar jämfota...en dag bryter han benen.
Nu har jag gnällt hela dan. Ont överallt hi hi........


                                                                           DET BÖRJADE BRA!





EFTERÅT

Här klär vi oss för kvälls rundan. Ont i hela kroppen men ut ska hunden så är det. Han har en massa bling bling och jag har bara två fjantiga plast reflexer.


4 kommentarer:

  1. Vad gör man inte för de 4benta...;o)för att de ska få aktiveras *hehe*
    Men vovven var säkerligen glad över att få fara omkring i en "ny" skog!

    Må så gott
    Lena & Eazy

    SvaraRadera
  2. Man kan visst skriva kommentarer om man tar profil nedan.Namn/webbadress...och skriv namnet och webadressen om man så vill. Nu postar jag detta!!

    SvaraRadera
  3. Monne Monsun11/08/2010

    Du kan ju ha en såndär snygg gul reflexväst som Felix har du med :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! De där skogarna är jag så gott som uppväxt i, om du menar ryssberget? Jag kan många jättefina rundor där, så låt mig hänga på nästa gång! Stackars din mörbultade kropp. =/

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy