fredag 12 november 2010

Förberedelse inför resan....

Hur kan man banta bort ett kärleks hantag?? Jag har gjort det men fråga mig inte hur. Ser ju för jävligt ut hur ska jag kunna gömma ett hantag!! Får köpa en snedvriden bikini helt enkelt.
Har inte gått ner så mycket som jag velat och nu ska jag leta upp tjocka människor att ligga bredvid på stranden. Eftersom vi är på fritidsresors hotell får man hoppas att där finns många tjocka svennar ha,ha :)

         



Fy fan va fult så vill jag inte se ut. Nu har jag ett handtag!!
PS!! Detta är gudskelov inte jag hi hi....

Såna här ska jag leta efter och ligga bredvid :)
 Ska skaffa det största badlakan som finns som jag kan sno i mig i när jag ska gå och bada. Ska bara bada i poolen för jag vill inte bli stungen av livsfarliga maneter eller bli uppäten av stora vithajar. Jag ska packa ner vinäger i en flaska och ha i badväskan det ska man nämligen hälla på sig om man råkar på maneten.

                                  Här är en ful liten rackare som kan döda en människa..huu...äckligt.

Kubmanet

6 kommentarer:

  1. Nu vet jag var Alex har fått sina fobier ifrån!!! hehe

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Mamma, jag har oxå handtag, men jag får vara snäll att leva med dem och leva med minnet att de en gång inte fanns där. ;)

    SvaraRadera
  3. MOI vill inte leva med dessa utökningarna kring byssan!! Att jag sen inte får bort dom kanske beror på ålderns rätt...skulle börjat tidigare.!!

    SvaraRadera
  4. SKRIV ERA NAMN I BLOGGEN!!DET ÄR SÅ TRÅKIGT MED ANONYMA.

    SvaraRadera
  5. Men du e ju inte ens i närheten av hur dessa människor ser ut:)
    Fast att man själv tror att man ser ut så;) ha ha!
    Nu kan man fan inte ligga och hålla in magen på stranden, inte när man har ungar att springa efter;)

    SvaraRadera
  6. Svar till anonym: Det är inte fobier att ha en gnutta självinsikt. Vill man inte vara "tjock" då är det bara att stänga matintaget och motionera :))

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy