lördag 13 november 2010

Ullared my ass!!

Idag kl:8,00 startade vi..jag, gubben, Lina och Putte vår resa till Ullared. Långt och jäkligt att sitta när man har ryggproblem men....ibland får man lida pin för att bli fin. Vi såg alla fram emot besöket speciellt Lina som aldrig varit där.
När vi kom fram lite över 11.00 ösregnade det såklart :( Det var fullt på varenda parkering men till slut hittade vi en. Vi tog en vagn och ställde oss i en kö. Tänkte inte mer på det för jag såg ju varuhusets utgång....

När vi köat en halvtimme gick jag och kollade hur lång kön var....Herre jävla min skapare!!!!!!!!!!!!!!! Den tog aldrig slut. Putte hade såklart ingen jacka, han är väderoptimist och Lina lilla frös som en gnu.

Framför oss fanns en familj som pratade göteborgska så jag förstod att det inte var deras första besök på Gekås och dom säger "vi går och fikar för vi är inte framme förrän vid 13.00 tiden " JAG TRODDE JAG DOG!
Vi tittade på varandra alla fyra och sa Vi sticker!!!! och det gjorde vi. Aldrig mer jag ska till den affären. Såna jävla köer så man skulle kunna tro att allt är gratis. Helt horribelt på sin höjd kan man väl spara en 500 lapp men inte mer.

Inte fan kom Boris med regnjackor till oss. Vi väntade på honom men det är bara i TV han ska tjäna extra poäng genom att springa ut med såna. Falsk marknadsföring kallar jag det!


Här står han den lille smajlfinken!! Se till att skaffa regnkappor istället!



                                                Vi körde hit istället det var mycket kuligare!

3 kommentarer:

  1. testing utan moderering

    SvaraRadera
  2. Varför kom ni inte hit och fikade :-(
    Skall man in på Ge-Kås så här års får man vara på plats redan när dom öppnar annars får man stå hur länge som helst i kö, tur att man har när så man kan åka hem om det är kö.

    SvaraRadera
  3. Fan va sjukt.. Åkt ända dit för att åka hem igen, eller ja, nu blev det ju förmedlingscentralen istället. Jag är avundsjuk på att ni varit där....! Jag får aldrig komma dit. ;(

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy