fredag 19 november 2010

Lite av varje

Mitt liv består just nu av att dricka Nutrilette. Det smakar choklad så det är OK. Problemet är att man blir fan inte mätt?!?!? Gubben trycker 5 wienerbröd och jag tuggar på soltorkade tomater. Han är jätte schysst eller??

                                                   Ha,ha,ha....så blir det efter 5 wienerbröd??



                                    Det här ska göra att jag slipper jaga tjockisar att ligga bredvid :)


Sen har jag vaxat ögonbrynen. Blev illröd och det skulle gå över på natten om man gjorde det sent på kvällen
Så i morse när jag vaknade såg det ut som att jag hade ett rött ögonbryn över varje öga. Fan va jag såg ut!!
Brunkräm i hela flabben fick det bli idag.
 Det blev jättebra för en som knappt har ledsyn.....



Har oxå köpt en ny reflex till Felix eftersom han blev retad för att vara en tax :( men faktum är att han sprang in i skogen och kom tillbaka med hälften av reflexen och det satt runt nacken. Denna blinkar så man ser honom när han är och jagar kaniner. Dyr som fan va den!



                         Felix är tillfällig vegetarian. Vi bantar han o jag och då är det morötter som gäller!
                                            

Vilken liten gaphals. Mormor leker rida rida ranka och hon uppskattar inte det?


                                Här är alla mina barnbarn och min äldsta tös Veronica. visst är dom söta?!?!?

Nu ska jag bli Farmor för första gången. Alla säger att det inte är lika kul att vara farmor för då kan man inte lägga sig i!! Undra varför....Jag kan lägga mig i i alla fall ha,ha.........

                                        Här är föräldrarna!! Kan det bli annat än vackra barn här.....


Putte och Lina
Så många som läser bloggen men ingen kommenterar?? Jag tycker faktiskt att det är kul med kommentarer jag skriver ju för er skull *snyft*

Min lilla tös som fortfarande är till salu. Hon är så jäkla fin o söt.

4 kommentarer:

  1. Halleda så kul med foton! Satan vilka granna syskon, svägerskor och morsa jag har!! =)

    Kelly är ju med en stjärna.. Gör inte annat än gapar när vi är hos er. Hihi! =)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina foton!!:)
    Ha ha rolig film, typiskt karlar visst!!

    SvaraRadera
  3. Jättefina foto! Och kul att du ska bli farmor! Tror ingen som känner dig har den minsta tvekan om att du kommer att "lägga dig i". :o) Misstänker nog att Putte kan säga till i fall du blir to much. Hahaha!

    SvaraRadera
  4. Härliga ungar och barnbarn du har :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy