måndag 1 november 2010

V.I.P (very important person ) hos Helen's ZOO!!

Idag har jag varit på V.I.P mingling i byns nya djuraffär. Det blir man om man varit trogen kund sen Jesus gick i kort byxor :) Så härligt med nya stora ytor och mycket ögon godis för mig. ME LIKE!!

Affärsinnehavaren är en gammal klasskompis och lekkamrat till mig. Vi har haft mycket kul ihop. Hennes medarbetare Marcus är en svärmorsdröm och en mycket älskvärd person!! Tog lite foton ........


                                                     Den lyckliga Helen i sin nya affär


                            Min bästis Ing-Marie till vänster, Helen och hennes dotter Lina till höger


                             Charmören Rune med alla tjejerna och Helens man Peter i bakgrunden!!


                           Ing-Marie kollar så att det är äkta blommor i dom fina arrangemangen :)


                                                                      Fina kattställningar!!


                                                            Här har vi Rune...igen, och Macke !


                        Det är ansträngande att mingla, här pausar vi Jag, Ing-Marie, Chatarina och Jessica!

8 kommentarer:

  1. jag testar kommentarerna!

    SvaraRadera
  2. Jag måste ner i morgon och iolla affären! Fan va roligt det är att läsa din blogg när du skickar upp så fina bilder! Trevlig och lättläst! Inte som en annan - skriver långa romaner!

    SvaraRadera
  3. Haha "Min bästis Ing-marie". Det var det raraste jag läst på länge!

    SvaraRadera
  4. Förresten.. Sitter Catherine och dricker Corona öl? HAHA! Vilken lyckost!

    SvaraRadera
  5. Ja minsann...Det bjöds på mycket gott

    SvaraRadera
  6. Haha... Vi ser ju helt slut ut... :)
    Ja Alex, det gör jag, fint ska det va när det är VIP-gäster! ;)

    SvaraRadera
  7. Helen Schön11/02/2010

    Janet
    Jag blev väldigt rörd över detta. Härligt att du minns oss så som vi var, och att vi fortfarande kan skratta och umgås. Tack alla ni som gjorde denna kväll så fantastisk, vad hade jag varit utan er?
    Vilka bilder!!! Janet, jag har kollat dom 30 gånger.
    Tack min vän, Helen

    SvaraRadera
  8. Hej Janet!
    Roligt att få ta del av förhandsvisningen av Helens nya affär genom dina ord och bilder.
    Speciellt kul att få se dig och Helen igen. Minnen från förr poppar upp.
    Kram, Karl Axel

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy