lördag 6 november 2010

Vilken jävla skitdag!!

Idag har det inte varit nådigt minsann. Hur fan kan det börja ös regna när jag är i mitten på min och Felix runda?? Hela himlen öppnade sig. Regnet piskade i ansiktet och jag såg inte ett skit kunde ju inte gå baklänges hela vägen det hade blivit lite jobbigt !

                                                                   Så här såg det ut!!!!!!

En annan sak jag retar upp mig på är människor som måste stått bakom en lyktstolpe när Gud delade ut hjärnorna!!!
Varenda dag man kommer till affären står det hundar uppbundna utanför. Hur tänker folk??...eller det gör dom förståss inte eftersom dom inte har några hjärnor.

Det är stora hundar och små hundar. De stora ser livsfarliga ut och dom har lååånga koppel på sig. Man kommer fan inte in i affären. Är dom inte rädda att någon ska stjäla den? Eller ännu värre tänk om ett barn går fram och klappar!!!! Speciellt om man har en riktigt söt hund....en söt hund biter lika hårt som en hund som kanske inte är så söt.  IDIOTER!!!!!
Det skulle vara förbjudet!! istället finns det krokar att binda upp hundarna i....tar affären ansvar om det händer något?? NEJ naturligtvis inte.

Och till sist så har IDOL blivit en jävla Jazzfestival..JAG HATAR JAZZ!! Vem lyssnar på sånt idag??


                                                              Så här känner jag mig!

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Vilken ful, arg tant du hittade! Hihi!

    Men jag håller med om alla hundar som står där utanför. Folk är hjärndöda...!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar! Det gör mig så glad!
Your comments make me happy